Dodaci prehrani su koncentrirani hranjivi sastojci koji nadoknađuju manjak nutrijenata u svakodnevnoj prehrani. S obzirom na današnji "brz" način života i često neadekvatne obroke, redovito uzimanje odgovarajućih dodataka prehrani je iznimno korisno za organizam. Kako bi utvrdili što točno treba vašem tijelu prije uzimanja dodataka se dobro posavjetovati sa stručnjakom - nutricionistom.

Foto: iStock

Omega-6 masne kiseline

Opis

Esencijalne aminokiseline

Funkcije

  • imaju ključnu ulogu u funkciji mozga, rastu i razvoju
  • smanjuju rizik od srčanih bolesti
  • potiču rast kose i kože
  • reguliraju metabolizam
  • potiču i održavaju reproduktivni sustav
  • pogoduju zdravlju kostiju
  • potiču zgrušavanje krvi

Izvori

Margarin, biljna ulja, žitarice, meso životinja koje se hrane koncentratima žita i soje.

Učinkovitost pri liječenju

  • ADHD
  • alergije
  • visoki krvni tlak
  • rak dojke
  • osteoporoza i bolesti kostiju
  • ekcem i bolesti kože
  • dijabetička neuropatija
  • predmenstrualni sindrom (PMS)
  • menstrualna bol
  • menopauza
  • mastalgija (bol u grudima)

Mjere opreza

Omega-6 masne kiseline tne bi trebalo uzimati bez da se prethodno savjetujete s liječnikom. Ne smiju ih uzimati osobe koje boluju od epilepsije te trudnice. Simptomi poput upala, bolova u području abdomena, mučnine i izostanak stolice ne smiju se ignorirati.