Ne može bolje 15 namirnica koje možete jesti bilo kad i neograničeno

Dea Marinović

Završila sam studij komunikologije na Hrvatskim studijima, a novinarstvom se bavim gotovo pet godina. Radila sam u dnevnim novinam...

Više >

Postoje namirnice koje možete jesti tijekom dana bez rizika od debljana, jer sadrže minimalan broj kalorija.

 

Teško je odoljeti ukusnoj hrani kada ste na strogoj dijeti. I budite iskreni: gladni ste cijelo vrijeme, a kada otvorite frižider, skoro je nemoguće oduprijeti se iskušenju da zgrabite nešto primamljivo.

Međutim, postoje namirnice koje možete jesti tijekom dana bez rizika od debljana, jer sadrže minimalan broj kalorija.

 

1. CELER

Oko 95 posto celera je voda. Ova super zdrava namirnica zadovoljava 30 posto vaših dnevnih potrebe za vitaminom K. Najbolje ga je jesti dok je svjež, jer već 5 dana nakon branja počinje gubiti svoja korisna svojstva. Smanjuje i koncentraciju lošeg kolesterola, a pomaže da se smanje simptomi prehlade i poboljša imunitet.

 

2. RUKOLA

Pomaže vam da ostanete mršavi bez da ugrozite zdravlje. Možete je kombinirati sa sirom i začiniti je maslinovim uljem

 

3. BJELANJAK

Bjelanjak možete jesti u neograničenim količinama. Dobar je i za one na strogoj dijeti. Pomiješajte bjelanjke s rajčicama i dobit ćete zdrav omlet.

 

4. SALATA

Salata je bogata vitaminom A i C, kao i folnom kiselinom i željezom. Ima tako malo kalorija, pa nećete dobiti na težini ako je konzumirate u velikim količinama. Odličan je izbor kod skidanja suvišnih kilograma i provođenja restriktivnih dijeta.

 

5. SVJEŽI KRASTAVCI

Krastavci sadrže gotovo istu količinu vode kao i celer. Svježi krastavci imaju brojne zdravstvene dobrobiti. U kori krastavca se nalazi većina korisnih sastojaka, naročito beta-karoten, koji je dobar za oči. Zato je najbolje da ih ne gulite.

 

6. KARFIOL

Odličan je izvor vitamina C i K, a najhranjiviji je kad se jede sirov.

 

7. RAJČICA

Rajčice su pune likopena, vitamina A, C I B2, folne kiseline, vlakana, kroma i kalija. Ne samo da imaju malo kalorija već nam pružaju i brojne nutrijente bitne za zdravlje. Zbog vrijednih sastojaka, rajčica može smanjiti rizik obolijevanja od karcinoma, potiče izlučivanje vode iz organizma, dobro djeluje na srce i krvotok, regulira probavu, snižava krvni tlak..

 

8. BROKULA

Brokula je idealna za sve one koji nastoje izgubiti kilograme. Osim vitamina A, C, E i K, zadovoljava i oko 20 posto dnevne potrebe za vlaknima.

 

9. GRAŠAK

Bogat je vlaknima i proteinima. Em je ukusan, em ima malo kalorija.

Foto: iStock Uživajte u narančama i grejpu i dok ste na dijeti.

10. GREJP

Pomaže u stabiliziranju nivoa šećera u krvi. Bogat je vitaminom C, a zbog male kalorijske vrijednosti, može vam pomoći da izgubite još tih nekoliko centimetara oko struka.

 

11. DINJA

Zadovoljit će vašu potrebu za slatkim, bez da 'uprskate' dijetu. Dinja sadrži više od polovine dnevno preporučene doze vitamina A i C.

 

12. JAGODE

Ovo je još jedna neophodna namirnica za sve one koji žele izgubiti koji kilogram. Jagode su bogate kalijem i vlaknima te imaju antiupalna svojstva.

 

13. KUPINE

Obiluju antioksidansima i vitaminom C. Plus, imaju nevjerojatan ukus. One su sigurna namirnica i za one koji su dugo vremena na dijeti.

 

14. NARANČE

Najpoznatije su po tome što sadrže vitamin C. Inače, ona bijela stvar ispod kore naranče, puna je vlakana koji pomažu u snižavanju nivoa kolesterola.

 

15. BOROVNICE

Borovnice imaju više antioksidanata od bilo kojeg drugog voća. Jedna šalica borovnica pomoći će vam da izbalansirate dijetu. Ovo voće ima malo kalorija, pa ne morate brinuti o kilama.

 

Facebook komentari