SPAS U ZADNJI ČAS Astronautska dijeta - traje samo 13 dana, ubrzava metabolizam i topi kile

Dea Marinović

Završila sam studij komunikologije na Hrvatskim studijima, a novinarstvom se bavim nekoliko godina. Radila sam u dnevnim novinama,...

Više >

I ne morate ići u svemir kako biste to postigli. Sve što trebate učiniti je primijeniti ove savjete.

 

Astronautska dijeta može vam pomoći u ubrzavanju metabolizma, ali i da izgubite koji kilogram viška. I ne morate ići u svemir kako biste to postigli. Sve što trebate učiniti je primijeniti ove savjete. I što je najbolje traje samo 13 dana.

Pravi astronauti ne idu na ovu dijetu, ali njihova prehrana uglavnom se sastoji od proteina. Vlakna i ugljikohidrati su značajno smanjeni. Ono što ćete morati napraviti jest smanjiti dnevni unos kalorija.

 

Smanjite unos ovih namirnica

  • Gazirana pića i voćni sokovi
  • Alkohol (uglavnom zato što sadrži šećer)
  • Sol i šećer
  • Škrobno povrće (krumpir, cikla, pastrnjak, mrkva…)
  • Riža i tjestenina
  • Kruh i žitarice
  • Dimljeni mesni proizvodi

 

Jedite više ovih namirnica

  • Gljive
  • Jaja 
  • Riba i piletina
  • Rajčice i krastavci
  • Zelena salata i kupus
  • Lubenica
  • Brokula, karfiol, grah
  • Bundeva
  • Sir i tofu
  • Bademovo i sojino mlijeko
  • Sve druge namirnice koje nisu na 'zabranjenoj listi'

Foto: Istock Probajte izbaciti voćne sokove i gazirana pića.

PRIMJER JELOVNIKA

Doručak: dva kuhana jaja, šalica kave bez mlijeka i šećera

Ručak: kuhana piletina, salata s rajčicama i gljivama, čaša sojinog mlijeka ili crna kava

Užina: zeleni čaj

Večera: čaša bademovog mlijeka, riba i 150 g tofu sira

Tofu možete zamijeniti posnim sirom, piletinu ribom, kavu zelenim čajem. Ne ignorirajte vitamine i minerale. Svaki dan hodajte i pijte dovoljno vode (do 2 litre).

 

Riješite se i želučanih problema

Promjenom nekih životnih navika možete se riješiti želučanih problema, a i ova dijeta vam može pomoći. Najvažnija stvar je da smanjite ili eliminirate jednostavne ugljikohidrate (šećer, tjestenina, bijeli kruh, voćni sokovi, alkohol…)

 

Kada je probavni sustav van ravnoteže, ugljikohidrati s visokim glikemijskim indeksom i šećer se znaju fermentirati u debelom crijevu. To može biti razlog vaše nadutosti i plinova.

 

JOŠ JEDAN BONUS

Ova dijeta vam može pomoći i kod sindroma iritabilnog crijeva.

Slijedite ove savjete:

  1. Nastojte ostati hidratizirani tijekom cijelog dana.
  2. Izbjegavajte prženu, začinjenu i masnu hranu, zaslađivače, gazirana pića i alkohol.
  3. Nemojte pušiti.
  4. Jedite više suhih šljiva.
  5. Koristite probiotike.
  6. Nemojte leći nakon obroka.
  7. Koristite maslinovo ulje.
  8. Dobro spavajte.
  9. Konzumirajte umirujuće čajeve poput kamilice, mente i đumbira.

 

Facebook komentari