A većina je 'zdrava' Hrana koju ne biste smjeli jesti prije vježbanja

IZVOR: mindbodygreen
Dea Marinović

Završila sam studij komunikologije na Hrvatskim studijima, a novinarstvom se bavim nekoliko godina. Radila sam u dnevnim novinama,...

Više >

I dok je neku vrstu hrane zdravo jesti ako želite izgubiti kilograme, ona vam ipak tijekom vježbanja neće učiniti pretjeranu uslugu. Kao na primjer salata...

 

Ako želite ostati u formi i brinuti se o svom tijelu, pojedinu hranu trebate izbjegavati, a posebno ako ste na putu za teretanu. I dok je neku vrstu hrane zdravo jesti ako želite izgubiti kilograme, ona ipak vašem vježbanju neće učiniti pretjeranu uslugu.

Probajte je ne konzumirati najmanje dva sata prije vježbanja.

 

Salata

Mnogi od nas jedu salatu s prepečenim kruhom i kremastim preljevom, a manje s povrćem. Čak i ako je salata zdrava i samo s povrćem, neće vam učiniti dobro ako je jedete prije vježbanja. Naime, hrana bogata vlaknima ima tendenciju usporiti proces probave, što na kraju dovodi do plinova i nadutosti tijekom treninga.

 

Sjemenke

Iako su zdrave i odličan saveznik pri mršavljenu, sjemenke sadrže vrlo visoku količinu vlakana. To znači da će one također izazvati plinove i nadutost što vas može omesti tijekom vježbanja. Stoga ih, kažu nutricionisti, nemojte jesti dva sata prije i poslije tjelovježbe. Savjetuju i izbjegavanje kruha koji je bogat vlaknima, te preporučuju ugljikohidrate i bjelančevine.

 

Humus

S obzirom da je slanutak, koji sadrži neprobavljive ugljikohidrate, osnovni sastojak ovog namaza, najbolje ga je izbjegavati prije odlaska u teretanu. Ovaj namaz visokih nutricionističkih vrijednost ipak ostavite za kasnije.

 

Mliječni proizvodi

Iako ukusni, zbog njih ćete biti tromi i umorni. Stoga ih nemojte jesti ni piti prije tjelovježbe. Ne samo da će vas pratiti osjećaj letargije, već može doći i do pretjeranog podrigivanja.

 

Proteinske pločice

Pojedine proteinske pločice sadrže visoku koncentraciju kalorija, a premalo proteina za jačanje mišića. Nutricionisti kažu da konzumacijom proteinske pločice s manje od 10 grama proteina, pada šećer u krvi, zbog čega ćete se tijekom vježbanja osjećati umorno. Ako želite biti puni energije, izaberite pločicu s jednakim omjerom proteina i masti.

 

Masna hrana

Kada je u pitanju ova hrana, jasno je da se misli na hamburgere, pomfrit, pizzu… No također treba izbjegavati i zdrave masti poput avokada i orašastih plodova, jer oni također sadrže velike količine vlakana, koji dovode do neugodnih plinova.

 

Voćni sok

Pijenje sokova prije treninga je loša ideja, jer sadrže visoku koncentraciju šećera. Čak će vas i svježe cijeđeni sok od naranče učiniti pospanima. Zato radije uzmite jabuku.

 

Facebook komentari