Važan mineral Ima nezaobilaznu ulogu u trudnoći, a mnoge buduće majke to ne znaju

Mnoge majke odgovorno tvrde kako je trudnoća najljepše razdoblje u životu žene. Trudnoća osim potpuno novog iskustva za ženu i novog života kojeg ona nosi, nosi i brojne promjene u organizmu.

 

Prve promjene u trudnoći žena osjeća u prehrani kroz povećanu potrebu za hranjivim tvarima.

Uz folnu kiselinu, željezo i jod koji su na vrhu ljestvice tvari neophodnih za zdrav i uspješan ishod trudnoće, treba istaknuti i kako su potrebe za magnezijem u trudnoći također povećane, a upravo tog organizmu prijeko potrebnog minerala, pokazala su istraživanja, trudnicama nedostaje.

Preporučeni dnevni unos magnezija je 375 mg, poznata je preporuka liječnika trudnicama da povećaju unos magnezija, osobito kada dobiju grčeve u nogama.

 

Zašto baš magnezij

Magnezij je jedan od najvažnijih minerala za organizam, jer sudjeluje u više od 350 procesa bitnih za pravilno funkcioniranje organizma, od kojih su mnogi vezani za stvaranje energije u stanicama. S obzirom na to da je riječ o mineralu, dakle tvari koja se ne proizvodi u našem organizmu, neophodno je osigurati njegov svakodnevni unos u odgovarajućoj količini, najbolje iz prirodnih izvora, hrane i vode, prirodno bogate magnezijem.

 

Dobar za mamu, ali i za bebu

Također, kako je magnezij potreban majci za sve njene vitalne funkcije, uključujući održavanje zdravih kostiju i zubi, on ima nezaobilaznu ulogu u procesu diobe stanica, čime sudjeluje u rastu i razvoju fetusa.

Foto: iStock Baš kao što nam svima treba odmor, tako nam treba i magnezij da bismo u novi dan i u nove izazove mogli krenuti poletniji.

Mg Mivela posebno je pogodna za trudnice jer za razliku od ostalih mineralnih voda bogatih magnezijem ima nježni, osvježavajući okus i nema laksativan učinak, te dolazi u dvije razine gazacije - normalno i blago gazirana.

No, nije samo razdoblje trudnoće vrijeme kada bi žena trebala obratiti više pažnje na unos dnevno preporučene doze ovog minerala. Po porodu, kao što znate, najbolja hrana za bebu je majčino mlijeko. Majčinim mlijekom dijete dobiva sve hranjive tvari, pa tako i magnezij.

 

Najbolji je onaj iz prirodnih izvora

Kako bi zadovoljilo povećane potrebe, kod nedostatnog unosa magnezija prehranom, tijelo majke će početi crpiti magnezij iz svojih rezervi, od kojih su na prvom mjestu kosti. Upravo zbog toga, majke bi i nakon poroda trebale voditi računa o adekvatnom unosu magnezija.

 

Trebate znati

Znanstvena istraživanja u Hrvatskoj ukazuju na nedovoljan unos magnezija kod dojilja, što se najbolje može nadoknaditi raznovrsnom prehranom bogatom zelenim lisnatim povrćem, sjemenkama i orašastim plodovima, te prirodnom mineralnom vodom koja sadrži magnezij. Magnezij iz Mg Mivele je u obliku u kojem se može apsorbirati i na taj način najbolje iskoristiti u organizmu za vitalne funkcije.

 


Nije isto

Suplementi nisu zamjena uravnoteženoj prehrani!

Pravilna prehrana uvijek bi trebala biti prvi izbor u odnosu na korištenje dodataka prehrani. Primjerice, prilikom konzumiranja magnezija u obliku suplemenata, razina njegove apsorpcije varira ovisno o kemijskom obliku sintetskog spoja, a ponekad se javljaju i neželjeni popratni učinci poput želučanih tegoba, mučnine i povraćanja. Također, podsjetimo, nikakav dodatak prehrani ne biste smjeli uzimati bez da ste se prethodno konzultirali sa svojim liječnikom, a pogotovo ako očekujete bebu.

Facebook komentari