Obratite pažnju Bez muke: Kako odabrati tenisice za trčanje

Tenisice, naravno, ne samo što trebaju biti za trčanje nego trebaju biti i prilagođene podlozi na kojoj trčite.

 

Kako je trčanje osnova ljudskog gibanja tako je ono samo po sebi vrlo jednostavno i vrijede vrlo jednostavna pravila..Prvo je već odlična stvar da ste se odlučili pokrenuti i počeli trčati. Da li ćete istrčati - i kada - polumaraton ili maraton sasvim je nepotrebno opterećenje za početak. Korak po korak.

Možete uživati u trčanju i postići odlične rezultate i nikad ne doći u priliku za polumaraton, a kamoli za maraton.

 

Brojne prednosti

Kada trčite, tijelo oslobađa tvari koje pomažu da se osjećate sretnije. Umanjuju se tegobe povezane s astmom jer pomaže jačanju pluća i bronha. Trčanje je dobro i za prevenciju povišenog krvnog tlaka. Tijekom trčanja arterije se šire i skupljaju te tako ostaju u formi, što pomaže u održavanju zdravog krvnog tlaka.

Stoga, trkači imaju jak imunosni sustav i rjeđe pate od raznih bolesti. Pomaže gubitku težine, jer se za jedan sat trčanja može potrošiti između 705 i 865 kalorija.

 

No prije nego što krenete, obratite pažnju na odabir obuće

Tenisice, naravno, ne samo što trebaju biti za trčanje nego trebaju biti i prilagođene podlozi na kojoj trčite. Drugi je kriterij vaš specifičan način trčanja, odnosno gaženja podloge. Da li gazite "prema unutra" ili "prema van" ili ste možda "neutralni", tj. imate pravilan, idealan korak. Izbor je velik, samo je potrebno odabrati ispravno, u skladu s potrebama, mogućnostima ili s odjećom koju koristite.

Ako ste trkač kojem prednji dio stopala dolazi prvi obratite pozornost na to da tenisice imaju udobne jastučiće na tom dijelu, a “petašima” treba potpora na stražnjem dijelu stopala. Osobe koje imaju ravna ili ravnija stopala trebaju malo glomaznije stabilnije tenisice dok osobe s višim lukom stopala trebaju zaobljene tenisice.

  • Kupujte tenisice u dobro poznatoj trgovini s pouzdanim osobljem.
  • Kad isprobavate tenisice, obujte čarape u kojima planirate vježbati.
  • Ponesite i ortopedske uloške ili druge uloške, ako ih nosite, pa ih isprobajte s tenisicama.
  • Tenisice za trčanje moraju biti udobne i dobro 'zatvarati' stopalo sa svih strana. Važno je i da tenisice za trčanje budu pola broja do jedan broj veće. Kvalitetnu ponudu tenisica za trčanje, što ženskih, što muških, možete pronaći u Hervisovoj web trgovini.
  • Tenisice za trčanje moraju biti lagane, a gležnjevi moraju biti slobodni.
  • Uvjerite se da se tenisica savija samo na pregibu prstiju, što bi trebao biti i njen najširi dio.
  • Često provjeravajte stanje svojih tenisica. Zamijenite tenisice nakon svakih prijeđenih 550 do 700 kilometara, bez obzira na to vide li se tragovi iznošenosti ili ne. Promijenite tenisice i ranije ako su iznošene.

Kako bismo vas maksimalno pripremili za raznovrsne sportske aktivnosti koje zasigurno planirate od rujna, pripremili smo vam nagradni natječaj u kojem možete osvojiti 10 poklon bonova koje možete iskoristiti na Hervis.hr

Proučite ponudu, pikirajte nešto za sebe i uključite se u naš nagradni natječaj u periodu od 9. kolovoza do 16. kolovoza.

 

zivim hervis INarticle

Facebook komentari