Fat-burning program Isklešite trbuh sa 5 jednostavnih vježbi

Edin Mehmedović

Sportski duh i ljubav prema fizičkoj aktivnosti usmjerili su ga od najranije dobi u sport. Petnaestogodišnje rukometno iskustvo za...

O kolumnistu >

I kako to već ide, s dolaskom proljeća, najčešće se odlučujemo ponovno započeti s vježbanjem. Ovog puta brže, više, jače.

Nakon dobre spize, vrijeme je za skidanje masnih naslaga, koje se kao i uvijek najviše gomilaju na trbuhu! Stoga smo odlučili složiti vam jedan program koji ima za cilj upravo to - jačati mišiće trupa i smanjiti masne naslage! Sve što vam treba je pilates lopta, ali imajte na umu obujam lopte, koji ovisi i o vašoj visini.

 

Pazite na odabir lopte

Najčešći obujmi su 55, 65 i 75 cm. Moja preporuka bi bila 65 cm, osim ako niste izuzetno niski (ispod 160 cm) ili visoki (iznad 199 cm). Složio sam set od 5 vježbi, i najvažniji zadatak vam je da pokušate izvesti sve vježbe za redom, bez pauze.

 

Ne treba vam više od 5 minuta

Kako bi dobili na intenzitetu, preporučio bih vam interval od 30 sekundi rada za početak, no postepeno ga dižite sve do 60 sekundi. Pauza nakon čitavog seta neka bude 1-2 minute, pa ponovite sve ponovo. Kad sagledamo cijeli program možemo primjetiti kako vam za provedbu ne treba više od 5 minuta. Stoga, da bi povećali volumen napravite barem 5 krugova. Jamčimo dobru upalu, i ravan trbuh! I naravno, smanjite unos volumena hrane, a povećajte unos kvalitetnijih i vlaknima bogatih namirnica!

Sretno i nema predaje ;-)

 

Pogledajte video

Svidjelo vam se? Želite isprobati vježbe ili upoznati i Edu pitati za savjet? Potražite ga na ovoj adresi:

orlandofit

Nova Ves 17, Centar Kaptol
Zagreb, Hrvatska
fitness@orlandofit.hr
www.orlandofit.hr
+385 1 4860 805
+385 99 6450 424

Facebook komentari