Vježbe snage s TRX-om Muški trening za isklesano tijelo

Edin Mehmedović

Sportski duh i ljubav prema fizičkoj aktivnosti usmjerili su ga od najranije dobi u sport. Petnaestogodišnje rukometno iskustvo za...

O kolumnistu >

Ako želite prokrviti muskulaturu i povećati volumen mišića u kratkom roku, ovo je idealan trening za vas.

Možda će neki primijetiti kako smo već pričali o TRX-u, međutim ta mala spravica je nepresušni izvor mogućnosti pa je tako na red došao jedan pravi ljetni trening za gornji dio tijela.

 

Pravi “muški” trening za plažu

Kada želite prokrviti muskulaturu i povećati volumen mišića u kratkom roku ovo je idealan trening za vas. Trajanje mu nije duže od pola sata, a efekti su očiti odmah. Predlažem da svaku vježbu ponovite 10 puta i tako barem 3 kruga. Idealno je 5 krugova ukoliko ste u boljoj formi. Pokušajte izvoditi vježbe jednu za drugom bez odmora. Na taj način još više “umarate” muskulaturu te povečavate učinkovitost svakog mišića.

 

Lagan i prenosiv - bilo kuda, TRX svuda!

Prednost TRX-a u odnosu na bilo koji drugi rekvizit je njegova mobilnost. Evo primjera kako možete rasvjetni stup (nemojte reći redarima na Jarunu!) iskoristiti za sidrenje TRX-a. Isto možete napraviti i na deblu stabla, ogradi ili nekom drugom horizontalnom ili vertikalnom sidrištu. Dovoljno je samo da je visina na koju ga postavljate iznad 180 cm od tla, odnosno podloge.

Izvodite sljedeće vježbe (kao što je prikazano u videu):

  1. Veslanje - vježbe za leđa
  2. Veslanje i letenje
  3. Biceps pregib (off set položaj)
  4. Potisak za prsa
  5. Triceps Kick back

 

Pogledajte video

Svidjelo vam se? Želite isprobati vježbe ili upoznati i Edu pitati za savjet? Potražite ga na ovoj adresi:

orlandofit

Nova Ves 17, Centar Kaptol
Zagreb, Hrvatska
fitness@orlandofit.hr
www.orlandofit.hr
+385 1 4860 805
+385 99 6450 424

Facebook komentari