Moguće je Uz pomoć genijalnog psihološkog trika odljubite se u trenu

Poslije prekida je potpuno normalno i dalje gajiti osjećaje prema bivšim partnerima. Potrebno je, okusili smo to svi, da prođe vrijeme kako bi se emocije slegle i smirile kako bismo u miru nastavili dalje sa životom. No, što kad to predugo traje?

 

Začetnik pravca psihologija veza - John Alex Clark, čije savjete o ljubavi i vezama možete pratiti i na njegovim internetskim stranicama RelationshipPsychology.com, otkrio je tehnike koje će vam pomoći da nakon propale ljubavne veze napokon ponovno stanete na noge i odljubite se. Da, moguće je!

- Odljubiti se, odnosno preboljeti prekid može biti jednako teško kao prestanak pušenja. Kada osoba odluči prestati s navikom poput pušenja, prvih nekoliko dana je uvijek najteže. Na sreću, s vremenom, uz strpljenje i vježbu postaje lakše - kaže Clark.

Nakon prekida uvijek ćete imati nešto što vas podsjeća na bivše ljubavi. To mogu biti mjesto, hrana, glazba, pa čak i neko vrijeme u toku dana. Bivši partner je bio dio vašeg života, pa je normalno da vas te stvari podsjećaju na njega.

 

I što sad?

Da biste se odljubili morate "uništiti" te asocijacije. Ljudi su skloni graditi mentalne veze između dva iskustva. Određene situacije i mjesta zato mogu pokrenuti emotivni odgovor koji je zasnovan na prethodnim iskustvima.

Ukratko, u sjećanjima morate naučiti razdvojiti ta mjesta, hranu, glazbu ili vrijeme - od bivšeg partnera.

Na primjer, ako ste vas dvoje uvijek odlazili u isti restoran, odlazak na to mjesto poslije prekida je naravno bolno, jer bivšeg partnera vidite posvuda. No, umjesto da sad izbjegavate taj restoran, razmišljajte o njegovoj dobroj hrani i prijateljskoj atmosferi koja vas tam uvijek dočeka.

Foto: Steven Ritzer/Unsplash Nekad omiljeno mjesto vas i vašeg bivšeg partnera može u vama ponovno izazvati lijepe osjećaje ako stvorite neke nove, ugodne uspomene.
 

Znak da djeluje

Svako pozitivno iskustvo koje povežete s mjestom koje vas je ranije podsjećalo isključivo na bivšu ljubav, a sad budi i neka druga sjećanja, znak je da manje patite. Nova, pozitivna i ugodna iskustva zauzimaju mjesto bolnih uspomena i s vremenom taj restoran nećete povezivati samo s bivšim partnerom, a moguće je i da tu asocijaciju u potpunosti zaboravite.

Svaki put kad se nađete u sličnoj situaciji, primjerice, kad čujete neku pjesmu ili prođete pored omiljenog vam mjesta, nastavite s istom vježbom i bol, koju ste u početku osjećali, će se umanjivati, a zamijenit će je pozitivne emocije.

Clark ističe: - Svjesan sam da ova tehnika klasičnog uvjetovanja neće biti laka svakoj osobi, niti će imati isti pozitivan rezultat na sve ljude. Zato morate "zagnjuriti" u bol. Traje, ali djeluje. Samo je važno biti ustrajan i ne odustati. 

 

Primjeri koji mogu pomoći:

  • čuli ste vašu omiljenu pjesmu - plešite, glupirajte se, neka vam to bude ispušni ventil
  • prošli ste pored vašeg omiljenog mjesta - zastanite, pogledajte oko sebe, stvorite novu uspomenu
  • skuhali ste njegovo/njeno omiljeno jelo - nemojte ga baciti, uživajte u svakom zalogaju i otkrijte zašto je tako dobro
  • susreli ste njegovog/njenog prijatelja/icu - nemojte prijeći na drugu stranu ceste, pozdravite se i usredotočite se razgovorom na nju ili njega, a ne na bivšeg partnera

 

Facebook komentari