Iskoristite sezonu Možda je i za vas dijeta s dinjom uz koju u dva tjedna možete izgubiti 5 kg!?

Najbolja fora je što ovu dijetu možete ponoviti već nakon desetak dana kako biste 'pojačali' njene učinke... Što kažete - krećemo!?

 

Sezona dinja je na vratima pa bi bila prava šteta ne uvrstiti to niskokalorično osvježavajuće voće u prehranu. A ono može biti i osnova redukcijske dijete.

Dijetu s pojačanim unosom dinje i/ili lubenice osmislila je američka nutricionistica Katie Smith koja preporučuje da se dijeta provodi dva tjedna tijekom kojih se može izgubiti do pet kilograma na zdrav i prirodan način.

 

Osnovna pravila

TREBATE ZNATI

Dijetu možete ponoviti nakon desetodnevne stanke.
Tijekom dijete prednost treba dati piletini, ribi, voću, povrću i integralnim žitaricama, a slatkiše, bijeli kruh i pekarske proizvode te masne sireve potpuno izbaciti.
Dopuštena masnoća je maslinovo ulje, a začini sol, papar i aromatično bilje po izboru.

Svako jutro natašte popijte čašu vode sa sokom polovice limuna - to je pomoć za čišćenje orgamizma.

 

Ponedjeljak

Doručak: šalica bijele kave, šnita crnog kruha, 2 šnite vakumiranih pilećih prsa
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Ručak: juha od povrća, 150 g piletine sa žara, zelena salata sa žličicom maslinova ulja
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Večera: 80 g tunjevine, šnita crnog kruha, svježa paprika

 

Utorak

Doručak: šalica kave, kriška crnog kruha, 2 šnite vakumiranih pilećih prsa
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Ručak: tanjur bistre pileće juhe, 150 g oslića, 100 g krumpir-salate, 1 rajčica začinjena žličicom maslinova ulja
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Večera: juha od povrća, šnita crnog kruha

 

Srijeda

Doručak: šalica bijele kave, šnita crnog kruha premazana pilećom paštetom
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Ručak: tanjur goveđe juhe, 200 g špageta bolognese, zelena salata
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Večera: 150 g rižota s povrćem

Foto: iStock Ako vam je draža, dinju možete zamijeniti i lubenicom.
 

Četvrtak

Doručak: šalica čaja, šnita crnog kruha, žličica maslaca, žličica meda
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Ručak: tanjur juhe od špinata, 200 g junetine pirjane s povrćem, salata po izboru
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Večera: salata od 100 g piletine sa žara, 50 g kuhanog krumpira i 50 g kuhane cvjetače začinjene žličicom maslinova ulja

 

Petak

Doručak: čaša nezaslađene limunade, šnita crnog kruha, pileća hrenovka, malo senfa
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Ručak: 150 g pečene piletine,100 g kuhanih mahuna, šnita crnog kruha
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Večera: grčka salata (rajčice, krastavac, zelena paprika, feta sir, masline, sol, balzamični ocat, maslinovo ulje)

 

Subota

Doručak: šalica bijele kave, šnita crnog kruha, 50 g šunke
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Ručak: tanjur goveđe juhe, 200 g junetine pirjane s povrćem, salata po izboru
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Večera: 100 g kuhanih žganaca i jogurt

 

Nedjelja

Doručak: šalica jogurta s manjim sadržajem masti, šnita crnog kruha, 50 g mladog sira, kriška dinje ili lubenice
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Ručak: 200 g slatkog kupusa s junetinom, šnita crnog kruha
Užina: 100 g hladne dinje ili lubenice
Večera: dvije pileće ili pureće hrenovke, senf, zelena salata

 

A sve zdravstvene dobrobiti ovog ljetnog voća i zašto baš dinju nazivaju kraljicom hidratacije i detoksikacije, pročitajte ovdje.

 

 

Facebook komentari