Učinite najbolje za sebe U depresiji ste? Ovo biste trebali raditi svaki dan - BEZ IZNIMKE

Kod osoba s depresijom koje prestanu vježbati već u roku od tri dana dolazi do pogoršanja simptoma ovog stanja,

 

Ženama koje pate od depresije nužna je redovita terapija vježbom, odnosno fizičkom aktivnosti ili kretanjem u trajanju od 20 do 30 minuta svakog dana, jer u suprotnom postoji velika vjerojatnost od razvoja simptoma teže depresije.

 

Utjecaj na raspoloženje

Naime, kod osoba s depresijom koje prestanu vježbati već u roku od tri dana dolazi do pogoršanja simptoma ovog stanja, utvrdili su australski znanstvenici s University of Adelaide, analizirajući podatke prikupljene za potrebe šest ranije provedenih studija, a korišteni su podaci prikupljeni od 152 odrasle osobe.

Kako je objavljeno u stručnom časopisu Journal of Affective Disorder, tjelovježba je povezana s pojačanim izlučivanjem endorfina, neurotransmitera koji pozitivno utječu na raspoloženje.

 

Ljudi koji boluju od depresije mogu iskusiti:

  • nizak nivo životne energije
  • fizički umor
  • teškoće u koncentraciji
  • oslabljeni libido
  • osjećaj praznine, tuge ili krivnje
  • povlačenje u sebe
  • promjene u spavanju i apetitu
  • misli o samoubojstvu
Facebook komentari