vježba koji pali Čudo iz Kine! U samo 2 minute smanjite apetit i izbjegnite prejedanje

Nije tajna da je najveći problem ljudi s prekomjernom težinom upravo prejedanje. Neki jedu kad su pod stresom, drugi 'NE MOGU' reći ne slatkišima ili grickalicama, da ne nabrajamo! U svakom slučaju, stvara se loša navika, koja je praćena stalnim osjećajem gladi.

 

To smo čekali! Postoji način da smanjite apetit za samo 2 minuta.

Donosimo jednostavnu vježbu drevne kineske gimnastike koja će vam pomoći da se riješite osjećaja gladi. Kineski majstori tvrde, da ova tehnika 100 posto blokira osjećaj gladi koji vam se stalno javlja.

 

Kako se izvodi?

Prije izvođenja vježbe popijte čašu tople vode.

Izaberite naslon za ruke - srednje visoku stolicu ili stol. Naslonite se laktovima na naslon stolice ili se naslonite dlanovima na sjedište stolice. Visinu naslona izaberite tako da vam bude maksimalno udobno, a kralježnica savijena. Duboko udahnite i istovremeno dobro uvucite trbuh.

Zadržite dah 3-4 sekunde. Izdahnite i otpustite trbušne mišiće. Ponovite 10 puta. Osjećaj gladi će, tvrde Kinezi, nestati odmah ili nakon nekoliko minuta.

Kako biste unijeli manju količinu hrane, radite ovu vježbu 10-15 minuta prije obroka. Tako će osjećaj sitosti brže nastupiti. Najbitnije je da radite ovu vježbicu svaki put kad vas uhvati želja za hranom (a već ste dovoljno kalorija tijekom dana unijeli).

 

U čemu je fora

Za vrijeme izvođenja ove vježbe abdominalni mišići 'premještaju' dio želučanog soka i osjećaj gladi nestaje. S vremenom, želja da nešto gricnete će nestati i počet ćete osjećati glad samo onda kad je organizmu zaista potrebna hrana.

 

Čim osjetite želju za hranom, znači da se u želucu pojavila manja količina želučanog soka. Popijte čašu tople vode i napravite spomenutu vježbu 5-10 puta.

 

Ništa nas ne košta isprobati!

 

Facebook komentari