vrste vježbanja HIIT trening odličan je za skidanje kila, ali nije za svakoga

Trening koji uključuje kratke intervale intenzivnog vježbanja (HIIT) učinkovitiji je za gubitak kilograma od duljeg vježbanja nižeg intenziteta.

 

Iako su svi sudionici istraživanja izgubili kilograme, pokazalo se da su oni koji su radili HIIT - intervalni trening visokog intenziteta - zabilježili gubitak kilograma 28,5 posto veći od onih koji su umjereno dulje vježbali, pokazuje istraživanje čiji su rezultati objavljeni u Britanskom časopisu za sportsku medicinu.

 

Upozorenje znanstvenika

On povećava rizik od ozljeda i dovodi do višeg kardiovaskularnog stresa - rekli su znanstvenici. Analizirali su podatke 576 muškaraca i 522 žene različitih stupnjeva kondicije.

Intervalni trening definira se kao aerobni trening koji uključuje ponavljanje kratkih intenzivnih vježbi, između kojih je kratka pauza.

Te vježbe uspoređene su s duljim umjerenim vježbanjem u trajanju prosječno između 30 i 45 minuta. Svi su sudionici vježbali najmanje 4 tjedna.

Oni koji su radili HIIT izgubili su prosječno 1,58 kilograma a oni koji su vježbali nižim intenzitetom 1,13 kg.

 

Smanjen apetit

Doktor Niels Vollaard sa Sveučilišta Stirling, stručnjak za zdravlje i vježbanje, kaže da je paradoks u tome da se više kalorija potroši za duljeg umjerenog vježbanja ali ipak postoje dva moguća objašnjenja za veći gubitak kilograma kod HIIT-a.

- Prvo, HIIT dovodi do veće potrošnje kalorija nakon vježbanja - metabolizam može biti povišen čak i jedan dan nakon HIIT treninga - rekao je. Dodaje da su nakon takvog treninga, ljudi manje gladni.

 

HINA

Facebook komentari