Video specijal Joga za početnike Pozdrav Suncu: najboljih načina da započnete dan, postanete i ostanete fit

Divine Energy Park

Živjeti 100 % posto života je moguće. Ali ubrzan tempo koji nameću današnji moderan život, napetost i stres, vodi nedostatku sreće...

Više >

Pridružite nam se i jogom ispunite duh i tijelo pozitivnom energijom! Sve što vam treba za uspješno vježbanje je joga prostirka, jastuk, (po potrebi-joga blok), malo prostora toliko da možete raširiti ruke i dobra volja!

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy Park, Hana Dervović učiteljica joge

 

Surya namaskar se sastoji od 12 osnovnih položaja. Ovo je jedan od najboljih načina da započnete dan s pozitivnom energijom, postanete i ostanete fit.

Jedan ciklus Surya namaskara sastoji od 7 položaja koji se ponavljaju, to su:

1. Molitve ili Pranamasana

2. Položaj otvaranja nebu ili varijanta Hasta uttanasane

3. Položaj šaka uz stopala ili Padahastasana

4. Jahač ili Ashwa sanchalanasana

5. Položaj planine ili Parvatasana

6. Pozdrav 8 točaka ili Ashtanganamaskara

7. Položaj kobre ili Bhujangasana

8. Položaj planine ili Parvatasana

9. Jahač ili Ashwa sanchalanasana

10. Položaj šaka uz stopala ili Padahastasana

11. Položaj otvaranja nebu ili varijanta Hasta uttanasane

12. Molitva ili Pranamasana

 

NAČIN IZVOĐENJA: Stanite se uspravno, spojite stopala, ruke stavite uz tijelo, napravite udah te s izdahom spojite dlanove ispred grudi u položaj molitve. Udahom podignite ruke prema gore u položaj otvaranja nebu, pogled i prsnu kost usmjerite prema gore, a kukove lagano prema naprijed. S izdahom spustite trup i ruke prema podu u položaj šaka uz stopala.  Zatim desnu nogu zabacite nazad i spustite koljeno na pod - to je položaj jahača. Udahnite i pogled usmjerite prema gore. Izdahom lijeva noga ide nazad uz desnu u položaj planine, brada ide prema prsima, pete približite podu i pazite da su vam oba dlana na podu. Zadržavajući dah uđite u položaj pozdrav 8 točaka - koljena, prsa i brada dodiruju pod, dok su kukovi u zraku, a laktovi uz tijelo. Spustite kukove na pod, opružite nožne prste i udahom podignite trup i glavu prema gore u položaj kobre. Ramena maknite od ušiju prema dolje, laktovi neka vam budu uz tijelo. Zatim se izdahom vratite u položaj planine. Desnom nogom zakoračite naprijed između dlanova i spustite lijevo koljeno na pod u položaj jahača pogledajte prema gore i udahnite. Izdahom priključite lijevu nogu desnoj u položaju šaka uz stopala. Udahnite i dignite trup i ruke prema gore u položaj otvaranja nebu te izdahom spojite dlanove kod srca u položaj molitva.

To je jedan ciklus pozdrava suncu.

TRAJANJE: Napraviti barem 5 ciklusa. Bilo bi idealno raditi ga 10 minuta svaki dan.

NAPOMENA: Možete na početku prvo u svakom položaju napraviti 3 udaha i izdaha, a zatim napravite sekvencu s izmjenom daha i položaja.

DOBROBITI: Jača sve mišiće tijela, zglobove i tetive, osnažuje i tonira trbušne organe, regulira endokrini sustav, poboljšava cirkulaciju limfe, daje blistav ten, čistu kožu, čisti pluća, stimulira sve nervne pleksuse, poboljšava rad cijelog živčanog sustava i mozga. Uklanja masno tkivo s nogu, ruku, trbuha. Uklanja depresiju, podiže samopouzdanje i sreću. Povećava metalnu i fizičku snagu te podiže razinu energije.

Pozdrav suncu mogu raditi apsolutno svi bez obzira na dob.

 

 

Facebook komentari