Preskakanje užeta Topi kilograme brže od trčanja, ravna trbuh, a odlično je i za zdravlje srca

Iako ga pamtimo iz školskih dana, preskakanje užeta dugo je već pri vrhu hit treninga i zapravo odličan kardio trening!

 

Ravan trbuh svakako je poželjan cilj do ljeta, a aktivnost koja tome može pridonijeti je preskakanje užeta. Ovo je i odličan kardio trening, a kardio je jamac očuvanja zdravlja srca i krvnih žila.

Istraživanja pokazuju da je to aktivnost bolja i od trčanja, a što se tiče mršavljenja, jedna od najboljih.

Naime, u sat vremena preskakanja užeta osoba teška 70 kg potroši 744 kcal (preskače tempom između 120-140 preskoka u minuti), dok osoba iste težine u sat vremena trčanja umjerenim tempom (oko 7 min/km) potroši oko 560 kcal. Više se kalorija, dakle, potroši preskačući uže.

 

Savršena vježba

Zapravo u deset minuta preskakanja vijače potroši se kalorija kao u 30 minuta trčanja, što je dokazano u jednom istraživanju u kojem je sudjelovalo stotinjak muškaraca podijeljenih u dvije grupe. Da je preskakanje užeta savršena vježba za tijelo, dokazuje i to što ova vježba aktivira više mišića istodobno - ubrzava se puls, disanje i povećava opterećenje mišića u vrlo kratkom razdoblju.

Jača se srce, ramena, ruke, prsa, potkoljenice i trup. A prvi rezultati bit će vidljivi upravo na ravnom trbuhu.

 

ZAŠTO JE JOŠ DOBRO PRESKAKATI UŽE ČITAJTE OVDJE.

Foto: iStock Preskakati možete s noge na nogu, prekoračno, s međuposkokom, na jednoj nozi, na obje istovremeno.
 

Koje uže odabrati

Dužina vijače ovisi o vašoj visini. Kada stojite na sredini vijače, ručke vam moraju dosezati do pazuha. Može se regulirati i namotavanjem užeta oko ručnog zgloba i šake. Ručke bi vam trebale biti lagane i ugodne za držanje. Izaberite one od kvalitetnih materijala jer zbog znojenja one nekvalitetnije mogu nadražiti kožu i iskliznuti tijekom vježbanja.

 

KOLIKO TRENIRATI

Za početak savjetujemo 10 preskoka pa deset sekundi pauze i tako 3 do 4 minute ili dok ne završi vaša omiljena pjesma. Postupno vježbajte sve dulje i dulje.

 

Kako preskakati

Kada preskačete uže, šake su u ravnini kukova, laktovi su lagano pogrčeni, a ruke vrlo blizu tijela. Ispravite leđa tako da otvorite prsni koš i usmjerite ramena nazad i dolje. Doskačite što mekše i radite male skokove preko vijače. Uže se mora okretati brzo da biste mogli bez problema mijenjati broj preskoka u jednom intervalu. Preskakati možete s noge na nogu, prekoračno, s međuposkokom, na jednoj nozi, na obje istovremeno... Možete ih kombinirati i s čučnjevima, sklekovima, iskoracima...

 

 

 

Facebook komentari