VIDEO SPECIJAL JOGA ZA POČETNIKE Vijak: aktivira gušteraču, ublažava išijas i bolove u leđima te regulira probavu

Divine Energy Park

Živjeti 100 % posto života je moguće. Ali ubrzan tempo koji nameću današnji moderan život, napetost i stres, vodi nedostatku sreće...

Više >

Pridružite nam se i jogom ispunite duh i tijelo pozitivnom energijom! Sve što vam treba za uspješno vježbanje je joga prostirka, jastuk, (po potrebi-joga blok), malo prostora toliko da možete raširiti ruke i dobra volja!

 

Joga vježbe osmislili su i pripremili: Divine Energy Park, Hana Dervović učiteljica joge

 

NAČIN IZVOĐENJA: Sjednite sa nogama ispred tijela. Stavite desno stopalo ravno na pod sa vanjske strane lijevog koljena. Savijte lijevu nogu i postavite lijevu petu uz desni dio stražnjice. Lijevu ruku postavite na vanjsku stranu desne noge i lijevom šakom obuhvatite desno stopalo ili skočni zglob. Desno koljeno treba biti što bliže lijevom pazuhu.  Okrenite tijelo u desno, a desnu lakat stavite iza leđa. Uvrnite kralježnicu, a zatim i vrat što dalje možete udesno, ali bez naprezanja. Ostanite u završnom položaju neko vrijeme, a zatim se polako vratite u početni položaj. Promijenite noge i napravite vježbu u suprotnu stranu.                                                       

TRAJANJE: barem 1 minutu u svaku stranu                                                                                 

NAPOMENA: Jednostavnija varijanta za početnike i osobe sa krućim tijelom izvodi se na isti način s tim da donja noga nije savijena, već ispružena ispred tijela, što znatno olakšava položaj. Prednja ruka može biti savijena u laktu, a stražnja ne mora ići na leđa već na tlo sa prstima usmjerenim unatrag.

DOBROBITI: povećava gipkost kralježnice, masira trbuh i uklanja poremećaje probave. Regulira lučenje adrenalina, aktivira gušteraču stoga je veoma korisna za osobe koje pate od dijabetesa, pomaže pri ublažavanju lumbaga i reume te blažih diskus hernija. Ublažava menstrualne tegobe, slabost, išijas te bolove u leđima.

 

Facebook komentari