To se traži! Vježbanje ne mora biti ni dosadno ni naporno, može biti senzualno i ful seksi

Jesenski mjeseci izvrsno su vrijeme kada veću brigu možemo posvetiti sami sebi. A ima li bolje od zabavne razbibrige koja ima toliko dobrobiti na naše cjelokupno zdravlje!?

 

Za sve hladnije dane pred nama, kineziologinja Ana Kuhanec Brašnović, koja godinama razvija koncept Ana Sensual fitnessa, predstavlja set vježbi koje će oduševiti žene.

"Kružne kretnje pobuđuju senzualnost i ženstvenost te razvijaju pozitivan i potpuno drukčiji osjećaj za vlastito tijelo, a sam proces tjelovježbe ovim način postaje zadovoljstvo. Ovim jedinstvenim tjelesnim iskustvom osim što budite vlastitu ženstvenost, podižete razinu samopouzdanja, opuštate um te se emocionalno uravnotežujete što je u konačnici i cilj. Vježbanje s emocionalnom komponentom danas je potreba svake žene, a nakon što žena osvijesti uzroke svojih strahova te prirodnim kretnjama prođe kroz nelagodu i sram osjeća vlastito tijelo u potpuno novoj dimenziji. Za početak je potrebno usvojiti bazu vježbi te upoznati tehnike disanja koje pogoduju opuštanju te spontano nakon određenog vremena prepustiti se "putovanju" kroz ovu jedinstvenu tjelovježbu." priča nam Ana te vas upoznaje s nekoliko vježbi koje možete i same isprobati.

Ove vježbe mogu se izvoditi u bilo kojem prostoru jer nam je potrebna samo prostirka. Kako bi izvođenje bilo što ugodnije, uključite glazbu koja vam osobno najviše odgovara. Ove vježbe možete izvoditi i u društvu prijateljica što će sigurno biti zabavnije.

 

Profinjena ženska oaza

Anin studio u svojih trinaest godina iskustva predstavlja sinonim za profinjenu žensku oazu, a u njemu su vježbale brojne Hrvatice. Cilj studia je briga o psiho-fizičkom zdravlju žena i podizanju razine kvalitete njihovih života.

"Nakon dugogodišnjeg obrazovanja i 13 godina uspješnog rada, stvaranja i ulaganja ponosna sam što smo svakodnevno činimo korak više. Apsolutni prioritet mi je bila kontinuirana nadogradnja osobnog  kineziološkog znanja, ali i stvaranje projekta koji će ženama omogućiti više od uobičajenog studija za kvalitetnu rekreaciju." objašnjava Ana Kuhanec Brašnović, magistrica kineziologije.

Višegodišnje edukacije, kineziološko obrazovanje te iskustvo, kao i godine rada sa ženama rezultiralo je osmišljavanjem vlastitih autorskih programa - inovativne metode vježbanja kojima žene objedinjuje psihu i tijelo s emocionalnim bićemAna's Sensual fitness, Am metoda (ballet barre), Am metoda za trudnice su revolucionarne metode vježbanja u koje je osim rekreativnog vježbanja utkana ideologija emocionalnog doživljavanja vježbi koje se izvode na treningu. Upravo takav jedinstveni holistički koncept s Aninom vizijom da tjelovježba ženi postaje zadovoljstvo čini učinkoviti program koji osim tjelesnog vježbanja potiču na buđenje svijesti i osobni razvoj.

 

TO MOŽEŠ I TI!

Vježbe pokazuje i objašnjava Ana Kuhanec Brašnović.

 

1. MAČKA - LJULJANJE   

OPIS VJEŽBE I NAČIN IZVOĐENJA, DISANJE: Iz položaja upora klečećeg radite krugove bokovima. Udišete na pomicanje stražnjice prema natrag, a izdišete potiskivanjem bokova prema naprijed.

FUNKCIJA/BENEFIT: Vježbom oblikujemo cjelokupnu muskulaturu tijela, no vježba je prije svega meditacijskog karaktera pa je njena funkcija usmjerena na spoznaju osjećanja vlastitog tijela. "Osjećaj ljepote dolazi iznutra" osjećaj je koji vam s vremenom ova vježba i omogućuje. Pospješuje pokretljivost bokova te otpušta napetost cijelog tijela.

UPUTE: Zatvorite oči i prije svega se opustite. Dišite polagano, umirujući tijelo te uz glazbu smireno izvodite kruženje bokovima u jednu i u drugu stranu.

 

2. PROPINJANJE NOGAMA

OPIS VJEŽBE I NAČIN IZVOĐENJA, DISANJE: Iz ležanja na leđima radite velike, polagane krugove nogama, potpuno opuštenog gornjeg dijela tijela. Na početku izvođenja vježbe, kružite samo nogama, no s vremenom vježbu izvodite cijelim tijelom, prirodno pokrećući i gornji dio tijela. Polagano disati, jedan krug nogama udah, drugi krug izdah.

FUNKCIJA/BENEFIT: Vježbom aktiviramo cjelokupnu muskulaturu tijela s naglaskom na mišiće nogu i donjeg trbuha. Vježbu s vremenom izvodite velikim amplitudama te tako omogućujete aktivaciju podjednako svih mišića na tijelu (leđni mišići, bočni mišići trupa, mišići ruku). Vježba je također meditacijskog karaktera te plesanjem ove vježbe uz glazbu, tjelesnim senzacijama koje ona pobuđuje s vremenom, pobjeđujete težinu i ona umjesto napora pruža zadovoljstvo.

UPUTE: Opustite gornji dio tijela i ruke, leđima polagano grudni koš  potiskujte prema "nebu". Polagano uz glazbu, kružite nogama, dišite te zatvorenim očima uživajte osjećaj.

 

3. OBRNUTI KRUG KRALJEŽNICOM

OPIS VJEŽBE I NAČIN IZVOĐENA, DISANJE: Iz položaja turskog sjeda (opustite ramena, ruke, glavu i vratne mišiće) radite krugove gornjim dijelom tijela, odnosno krugove kralježnicom. Oslanjajući se na vašu lijevu ruku krećete u krug gornjim dijelom tijela. Lijevu ruku postavite bliže lijevom boku te se odgurnite otvarajući prsa prema "nebu", a spuštajući glavu unatrag. Vašu desnu ruku protegnite prema stropu. Nastavljate izvodeći krug, obje su ruke na podu iza. Utegnite leđa, potisnite leđima prsa prema "nebu", a vaša glava neka bude opuštena. Oslonite se potom samo na desnu ruku, lijevu ruku otvorite prema stropu i završite krug s obje ruke prema naprijed. Stisnite trbuh i protegnite gornji dio leđa.

FUNKCIJA/BENEFIT: Ova vježba vrlo je ugodna vježba istezanja cijelog gornjeg dijela tijela, no i otvaranje grudnog koša, koje "na duge staze" podiže razinu testosterona u organizmu, koje je povezano s osjećajem snage i ugode u tijelu. "Kad su emocije u grču, i tijelo je u grču" pa su sva kruženja gornjim dijelom tijela ili otvaranja grudnog koša itekako važne vježbe za bolji osjećaj u tijelu.

UPUTE: Polaganim izvođenjem krugova gornjim dijelom tijela, ugodno istežite vaš gornji dio tijela, dišite i zatvorenih očiju osjećajte svoje tijelo.

 

4. MAČKA - KRAVA - VALJAK 

OPIS VJEŽBE, NAČIN IZVOĐENJA, DISANJE: iz položaja upora klečećeg radite krugove gornjim dijelom tijela. Kružnom kretnjom povezujemo položaj mačke i krave okretanjem kao da smo u valjku ili cijevi. Udišete u položaju krave, izdišete u položaju mačke.

FUNKCIJA/BENEFIT: Vježbom oblikujemo muskulaturu gornjeg dijela tijela, no vježba je prije svega meditacijskog karaktera pa je njena funkcija usmjerena na spoznaju osjećanja vlastitog tijela. "Osjećaj ljepote dolazi iznutra", osjećaj je koji vam s vremenom ova vježba i omogućuje. Pospješuje pokretljivost gornjim dijelom te stvara u tijelu izuzetan osjećaj ugode.

UPUTE: Zatvorite oči i prije svega se opustite. Dišite polagano, umirujući tijelo te uz glazbu smireno izvodite kruženje gornjim dijelom tijela kao u valjku.

 

SAVJET PRI IZVOĐENJU SVIH VJEŽBI

Dok izvodite vježbe, pustite si polaganu, opuštajuću muziku koju najradije slušate. U Ana's sensual fitnesu muzika je najbitnija.  Opustite se, posvetite samo sebi i zaplešite svaku vježbu. Ove vježbe, osim sto oblikuju lijepo tijelo vretenastih mišića, pobuđuju osjećaj ženstvenosti te njihov meditativan način izvođenja uz glazbu, nakon duljeg vremena opušta um i stvara osjećaj ugode u tijelu.

Vjerujte, prekrasan je osjećaj!

 

Facebook komentari